av Helene Sahlsten-Jensen sist endret 2024-02-24T14:49:09+02:00
Lær å strikke og hekle med oss!
Tirsdag 27. februar 12:00
Laksevåg bibliotek
Har du aldri strikket eller heklet før?

Oda og Adele lærer deg helt grunnleggende strikke-og hekleteknikker sånn at du kan starte egne prosjekter senere.
Strikke-og heklekurset er for barneskoleelever som har tålmodighet til å holde på med håndarbeid. Det er kjempekoselig om foresatte eller andre voksne også vil være med, i følge med barn.

Kurset har 10 plasser og er for barn på barneskolen (1.-7. klasse). Voksne i følge med barn trenger ikke melde seg på.

PÅMELDING

Kreativ uke: Lær å strikke og hekle!

Lær å strikke og hekle med oss!

• Tirsdag 27. februar
  • Laksevåg bibliotek
Har du aldri strikket eller heklet før?

PÅMELDING