av Camilla Grindheim Larsen sist endret 2022-01-02T22:12:00+02:00
Litteraturformidler Robin anbefaler en bok på sitt eget morsmål fra bibliotekets flerspråklige samling!

Visste du at Bergen Offentlige Bibliotek har bøker på over 40 ulike språk?

I en ny videoserie Vår bok, mitt språk spør vi ansatte og bibliotekbrukere med utenlandsk bakgrunn om å anbefale gode bøker på sitt eget morsmål. Alle bøkene er til utlån. De fleste har vi både på originalspråket og i oversettelse.

Den første til å anbefale en bok er vår egen litteraturformidler Robin, som anbefaler en bok på nederlandsk.

Robin presenterer Kveldens ubehag av Marieke Lucas Rijneveld som vi har på originalspråket nederlandsk, og oversatt til norsk og engelsk.

Sjekk gjerne ut anbefalingen og sett deg på venteliste til å låne den svært etterspurte boken.
Vi har bestilt inn flere eksemplarer av Kveldens ubehag som snart vil være tilgjengelig.