av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-02-20T09:43:27+02:00
Onsdag 6. mars 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

95139006
Kvinnepolitisk utvalg i Vestland SV og Kvinnefestivalen i Bergen ønsker velkommen til åpent møte om omvendt voldsalarm.
Vi får blant annet besøk av brukerrepresentant Ellen som skal informere om hva det vil si å være på flukt fra en voldelig partner og å leve med voldsalarm over år. Vi får også besøk av Stortingspolitiker Kathy Lie fra SV, som sitter i familie- og kulturkomiteen, om hvordan det politisk jobbes med saken.

Vi får også besøk av politi og bistandsadvokat. Programmet oppdateres fortløpende.
Det blir også en paneldebatt med mulighet for spørsmål fra publikum.

Velkommen!

Møte om omvendt voldsalarm

Arrangør: SV

• Onsdag 6. mars
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

Det blir også en paneldebatt med mulighet for spørsmål fra publikum.

Velkommen!