av Lasse Jørgensen sist endret 2024-02-22T10:07:09+02:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Grimmalkin Hiestand
5556 8500

Aliens: Dark Descent er et tredjeperson strategispill hvor man styrer en liten kommandoenhet på tokt i en fortapt bosetning på månen Lethe. Spillet skryter på seg motstandere med dynamisk tilpasningsevne, noe som har vært veldig effektivt for opplevelsen i skrekkspillet Alien: Isolation. Har spillteamet sjans på seier, eller blir dette en speeddate med facehuggers?

Dette spillet har anbefalt aldersgrense 18 år. Dagens arrangement og sending vil derfor også være best egnet for publikum fra 18 år.

Første timen av kan du sammen med spillteamet på Bergen Offentlige Bibliotek oppleve første timen av et spill i bibliotekets samling. Spillene er tilgjengelig til hjemlån, ofte til forskjellige spillplattformer.

Første timen av sendes direkte fra Auditoriet på Hovedbiblioteket, og er åpent for publikum. Du kan også se hendelsen på bibliotekets YouTube-kanal direkte, eller som opptak i ettertid.

LÅN SPILLET: PlayStation 5

Følg hendelsen på Facebook.

Første timen av Aliens: Dark Descent

Bli kjent med spillet sammen med spillteamet

• Torsdag 29. februar
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

LÅN SPILLET: PlayStation 5

Følg hendelsen på Facebook.