av Lasse Jørgensen sist endret 2023-11-30T16:18:16+02:00
Torsdag 30. november 18:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Lasse Jørgensen

"Året er 50 f.Kr. Gallia er fullstendig okkupert av romerne. Vel, ikke helt ... En liten landsby med urokkelige gallere holder fortsatt stand mot inntrengerne. «Asterix & Obelix: Heroes» er et originalt spill utviklet til glede for fans av kortspill og Asterix-serien. Her kan du bygge en kortstokk på 30 av de 150 tilgjengelige kortene i spillet. Få tilgang til 24 helter fra tegneserien i dette spennende og morsomme eventyret. Asterix og Obelix er selvfølgelig her, og det samme er hele landsbyen og vennene deres, alle klare til å dra ut på eventyr. For å stanse Cæsars planer må du oppgradere kortstokken din, og ta riktige taktiske avgjørelser." -Beskrivelse fra Biblioteksentralen.

Første timen av kan du sammen med spillteamet på Bergen Offentlige Bibliotek oppleve første timen av et spill i bibliotekets samling. Spillene er tilgjengelig til hjemlån, ofte til forskjellige spillplattformer.

Første timen av sendes direkte fra Auditoriet på Hovedbiblioteket, og er åpent for publikum. Du kan også se hendelsen på bibliotekets YouTube-kanal direkte, eller som opptak i ettertid.

LÅN SPILLET: Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series

Følg hendelsen på Facebook.

Første timen av Astérix & Obélix: Heroes

Bli kjent med spillet sammen med spillteamet

• Torsdag 30. november
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

LÅN SPILLET: Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox Series

Følg hendelsen på Facebook.