av Lasse Jørgensen sist endret 2024-01-11T11:31:43+02:00
Torsdag 25. januar 14:00
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Grimmalkin Hiestand

Hva er Wild Hearts? En EA-produsert kopi med formål å stjele en bit av Monster Hunter-kaken, eller en livlig opplevelse som klarer å stå på egne ben? Gjør opp egen mening når spillteamet kaster seg med hodet først mot Kemonoer i japansk-inspirerte omgivelser.

Første timen av kan du sammen med spillteamet på Bergen Offentlige Bibliotek oppleve første timen av et spill i bibliotekets samling. Spillene er tilgjengelig til hjemlån, ofte til forskjellige spillplattformer.

Første timen av sendes direkte fra Auditoriet på Hovedbiblioteket, og er åpent for publikum. Du kan også se hendelsen på bibliotekets YouTube-kanal direkte, eller som opptak i ettertid.

LÅN SPILLET: PlayStation 5 / Xbox Series

Følg hendelsen på Facebook.

Første timen av Wild Hearts

Bli kjent med spillet sammen med spillteamet

• Torsdag 25. januar
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

LÅN SPILLET: PlayStation 5 / Xbox Series

Følg hendelsen på Facebook.