av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-10-14T08:52:46+02:00
Torkil Hjelle og Peter Søreide ønsker velkommen tilbake til en ny runde jazzjam i Amalies Hage!
Fredag 25. oktober 22:00
Hovedbiblioteket, Amalies hage.

Jammens 15. runde åpnes med et lite sett av:

Joakim Rainer Petersen - piano
Kenneth Kapstad - trommer
Torkil Hjelle - bass
Peter Søreide - gitar

Huset stiller med piano og backline, så det er bare å ta med instrumentet! Selvfølgelig helt i orden å slå seg ned med noe godt i glasset og nyte musikken også. Gratis inngang!!

Musikken starter litt over 22:00.
18-årsgrense.

Heller ikke glem at man rekker å ta turen på Bergen Jazzforum for å få med seg Mathias Eick & Co tidligere på kvelden!

Arrangementet er støttet av Bergen Kommune, Vestnorsk Jazzsenter og NattJazz.

Amalies Jazzjam Vol. XV

Jammens 15. runde åpnes med et lite sett av:

Joakim Rainer Petersen - piano
Kenneth Kapstad - trommer
Torkil Hjelle - bass
Peter Søreide - gitar

Musikken starter litt over 22:00.
18-årsgrense.

Arrangementet er støttet av Bergen Kommune, Vestnorsk Jazzsenter og NattJazz.