av Silje Monsen Solsvik sist endret 2024-03-04T16:06:07+02:00
  • Åpen lesegruppe/Shared reading
  • 2024-04-08T13:00:00+02:00
  • 2024-04-08T14:30:00+02:00
  • I denne åpne lesegruppen leser vi en ny novelle og/eller et nytt dikt hver gang. Du behøver ikke ha lest noe på forhånd eller forberedt deg på andre måter, det er nemlig alltid en overraskelse hvilke tekster bibliotekaren velger å lese høyt.
Mandag 8. april 13:00
Hovedbiblioteket, Trollsuiten

Kontakt

Du er velkommen til å bare lytte og ta deg en kopp kaffe eller te, men også til å snakke om og utforske teksten videre sammen etterpå. Det er teksten og opplevelsen som står i fokus og ikke litterær analyse. Denne måten å dele leseopplevelser på kalles for Shared Reading, en metode utviklet i Liverpool.

Biblioteket byr på kaffe og te.
Gratis inngang. Ingen påmelding.
Ingen krav til forkunnskaper eller talegaver.

Varighet: ca. 1 time 30 minutter.

Åpen lesegruppe/Shared reading

• Mandag 8. april
  • Hovedbiblioteket, Trollsuiten

Biblioteket byr på kaffe og te.
Gratis inngang. Ingen påmelding.
Ingen krav til forkunnskaper eller talegaver.

Varighet: ca. 1 time 30 minutter.