av Arild Ness sist endret 2024-01-17T15:02:10+02:00
I familien til Kjell er alle tyver. Men Kjell har ikke lyst til å være tyv. Han vil ikke være som brødrene sine, som foreldrene sine eller besteforeldrene sine.
Lørdag 10. februar 14:00
Ny-Krohnborg fellesbibliotek
Det å være født inn i en tyvefamilie blir ekstra utfordrende for Kjell når familien bestemmer seg for å stjele fra huset til Kjells bestevenn Pølse-Per.
Hvordan det går får du vite når musiker Heidi Marie Vestrheim og skuespiller Jarl Flaaten Bjørk kommer på besøk på biblioteket med bok og gitar og leser og fremfører boka Pølsetjuven av Marianne Engeberg Grettedal.

Passer best for barn fra 5 år

Familielørdag: Pølsetyven på Ny-krohnborg fellesbibliotek