av Robin Van de Walle sist endret 2024-03-12T12:47:27+02:00
Gitaristen Frederic Bech tolkar gamle folkemelodiar og slåttar på elektrisk gitar.
Onsdag 10. april 18:00
Hovedbiblioteket, Skjult trappe

Gitarist Frederic Bech er på platesleppturné og kjem til biblioteket med sitt rykande ferske album «Folk og rør».

Albumet er ei blanding av slåtter, stev, salmar, drikkeviser og improvisasjonar basert på tradisjonsmusikk som Frederic møtte gjennom folkemusikkstudia sine på Rauland i Telemark. Frederic fortolkar den gamle musikken eine og aleine med elektrisk gitar, fjærklang og røyrforsterkar.

"Folk og Rør" kjem ut den 5. april på NYE NOR og Frederic har med seg vinylar til sals. Seinare på kvelden vil han òg spele for dansegolvet i Storsalen.

Konserten skal finne stad i ein skjult trappeoppgang i det historiske bibliotekbygget med ein spesiell, kapell-liknande akustikk, så dette vil være en svært uvanleg og magisk konsertoppleving. Oppmøte i 1. etasje.

Gratis inngang.

Folkemusikkens kveld: Konsert med Frederic Bech