av admin sist endret 2024-10-01T14:46:52+02:00
Fredag 4. oktober snikfeirer vi 25. årsjubileumet med gratisvisning av klimadokumentaren WILDING. Visningene finner sted i flere bydeler, til samme tidspunkt, over hele Bergen.
Fredag 4. oktober 18:00
Loddefjord bibliotek
Følg med på biff.no for å se om ditt lokale kulturhus eller bibliotek er blant de utvalgte. Listen over visningssteder blir oppdatert forløpende.

En vakker film om hva som skjer når man gir land tilbake til naturen.
I West Sussex i England ligger Knepp Wildland, et historisk jordbruksområde som i 2001 ble tilbakeført til sin opprinnelige ville tilstand. WILDING er en eksepsjonelt vakkert fotografert dokumentar som skildrer det frodige økosystemet som har oppstått etter at ekteparet Charles og Ella valgte å spille på lag med naturen og la den vise vei.

Jubileumsvisning i fem bydeler: Wilding

• Fredag 4. oktober
  • Loddefjord bibliotek

En vakker film om hva som skjer når man gir land tilbake til naturen.