av admin sist endret 2024-09-27T15:19:10+02:00
Hva er barn egentlig? Er det en mening med barndom? Hvorfor skal barn oppdras?
Tirsdag 5. november 18:00
Laksevåg bibliotek
Birger Emanuelsen er en prisbelønnet forfatter fra Tromøy som i år kom med sin første sakprosabok "Før de forsvinner - Et forsøk på å forstå hva barn er". I landskapet mellom det historiske, faglige og personlige skriver Birger Emanuelsen om barn og barndom.

Ifølge litteraturformidler ved Laksevåg bibliotek, Kjersti Egge, er dette årets beste bok og det er hun som leder samtalen med Emanuelsen. Publikum inviteres også til å dele tanker og refleksjoner, og det blir selvsagt mulig å stille forfatteren spørsmål. Velkommen til forfattersamtale om barn, barndom og barneoppdragelse!

Barn, barndom og barneoppdragelse med Birger Emanuelsen

Hva er barn egentlig? Er det en mening med barndom? Hvorfor skal barn oppdras?

• Tirsdag 5. november
  • Laksevåg bibliotek