av Robin Van de Walle sist endret 2024-01-31T17:57:54+02:00
Har du lyst til å lese klassiske verk og diskutere dem med andre?
Onsdag 28. februar 18:00
Hovedbiblioteket, Fabelrommet

I serien “Månedens klassiker” retter vi søkelyset mot verk som har fått en fast plass i den litterære kanon. I februar 2024 løfter vi frem Hamlet av William Shakespeare, det verdenskjente skuespillet fra tidlig 1600-tall.

Lesesirkelen foregår på Fabelrommet i 2. etasje på Hovedbiblioteket og ledes av bibliotekets formidler Robin Van de Walle. Velkommen!

Klassiker-lesesirkel: "Hamlet" av William Shakespeare

Har du lyst til å lese klassiske verk og diskutere dem med andre?

• Onsdag 28. februar
  • Hovedbiblioteket, Fabelrommet