av admin sist endret 2024-09-11T17:57:40+02:00
Konsert for store og små.
Lørdag 14. september 14:30
Hovedbiblioteket, Auditoriet

Arne Sandvoll er kanskje bedre kjent som DJ Rotekopf.  Han er en gjenganger på Bergens musikkscener de siste 30 årene, med Wardruna, som fast makker med Lindy-Fay Hella, med  Bjørn Torske eller med Bergen Impro Storband. Arne byr som regel på noe nytt og uventet, ofte med merkelige selvbygde instrumenter og rare duppeditter. Denne gangen har Arne med sin datter Jakobine på scenen.
En konsert med Arne Sandvoll er alltid moro for både store og små.

Konserten finn sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.
Biblioteksmusikken, også kalt Krapyl, er ein konsertserie som går laurdagar i regi av nyMusikk Bergen. Desse laurdagane kan publikum få oppleva ny musikk, og i tillegg ta med ungane sine. Konsertane er ikkje såkalla barnekonsertar, men produksjonar som blir gjort tilgjengelege for både vaksne og barn, på eit klokkeslett som høver alle aldrar, og som ikkje har for høgt volum.
Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!

NyMusikk Krapyl: Arne (DJ Rotekopf) og Jakobine Sandvoll

Konsert for store og små.

• Lørdag 14. september
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

En konsert med Arne Sandvoll er alltid moro for både store og små.

Konserten finn sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.
Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!