av Arild Ness sist endret 2024-03-01T11:32:02+02:00
En spennende program med filmmusikk og mer blir presentert av Pavel Girunyan og Diana Galakhova.
Lørdag 23. mars 14:30
Hovedbiblioteket, Auditoriet
Diana spiller klaver og er PhD-stipendiat ved Griegakademiet.
Pavel er klarinettist som studerer praktisk pedagogisk utdanning ved Griegakademiet.
Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Biblioteksmusikken er ein Krapyl-konsertserie som går laurdagar i regi av nyMusikk Bergen. Desse laurdagane kan publikum få oppleva ny musikk, og i tillegg ta med ungane sine. Konsertane er ikkje såkalla barnekonsertar, men produksjonar som blir gjort tilgjengelege for både vaksne og barn, på eit klokkeslett som høver alle aldrar, og som ikkje har for høgt volum.

Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!
Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!

NyMusikk Krapyl: Biblioteksmusikken presenterer «Ikke bare filmmusikk!»

• Lørdag 23. mars
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet
Diana spiller klaver og er PhD-stipendiat ved Griegakademiet.
Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!
Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!