av admin sist endret 2024-09-19T13:33:10+02:00
Hallo! Eg heiter Kateryna, og eg er ukrainsk pianist og pianolærer. Eg skal spille fem pianostykker av Jean Sibelius op. 75.
Lørdag 21. september 14:30
Hovedbiblioteket, Auditoriet
Et annet navn for denne syklusen er «trær». Eg planlegger å gi litt kort informasjon om Sibelius. Under musikkframføringen vil det være bilder av trær på skjermen som tilsvarer navnene på trærne i loopen, og eg har også tenkt å snakke kort om disse trærne.

Eg er uteksaminert fra Krivoy Rog Music College (2005) og National Pedagogical University (Kyiv, 2010). Vinner av den internasjonale konkurransen "Crimean Spring" og Kiev-konkurransen “Snøklokke”. Flyttet til Norge i august 2022. No studerer eg masterprogram i utøvande musikk ved Griegakademiet. I ni år jobba eg på ein musikkskole som pianolærer og akkompagnatør, og tar aktiv del i kulturlivet i Norge og Bergen. Deltok i produksjonen av balletten «Nøtteknekkeren» av P.I. Tsjaikovskij sammen med BFUng (2023), og deltok også i Festspillene i Bergen (2024).

Konserten finn sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.
Biblioteksmusikken, også kalt Krapyl, er ein konsertserie som går laurdagar i regi av nyMusikk Bergen. Desse laurdagane kan publikum få oppleva ny musikk, og i tillegg ta med ungane sine. Konsertane er ikkje såkalla barnekonsertar, men produksjonar som blir gjort tilgjengelege for både vaksne og barn, på eit klokkeslett som høver alle aldrar, og som ikkje har for høgt volum.
Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!

NyMusikk Krapyl: Kateryna Persysta - "Trær"

Konserten finn sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.
Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!