av Ingrid Stensnes sist endret 2024-09-11T16:42:11+02:00
Barna får en kort innføring i sikkerhet og enkel bruk av symaskinene. Deretter velger de seg et lite syprosjekt i gjenbruksmaterialer, og får veiledning på dette.
Tirsdag 17. september 17:00
Fana bibliotek

Siri Raknes

Dette kurset passer både for nybegynnere og for dem som er litt øvet, og man får veiledning på det nivået man er. Her er det mest fokus på mestring av søm og å starte på/fullføre et lite syprosjekt.

Nedre aldersgrense 12 år.
Om barn under 12år ønsker å delta så må de ha med seg en forelder som kan være med dem. Det er kun barnet det trengs å bestille billett til.

MELD DEG PÅ HER

REDIS-kurs: sykurs for barn og unge

• Tirsdag 17. september
  • Fana bibliotek

Nedre aldersgrense 12 år.

MELD DEG PÅ HER