av Charlotte Myrbråten sist endret 2024-09-23T12:23:11+02:00
Bergen Offentlige Bibliotek inviterer i høst et par av sine favoritter til å snakke om sine favoritter. Først ut er Kari Slaatsveen om Joni Mitchells fortellerevne i tekst.
Onsdag 2. oktober 18:00
Hovedbiblioteket, Storsalen

95139006
Slaatsveen synes Mitchell maler bedre med ord enn hun gjør med pensel, hun er tidvis helt spesielt god og trekker frem blant annet Amelia, Hissing of Summer Lawns og People’s party.

Slaatsveen skal snakke om sitt forhold til Mitchell og hennes evne til å fortelle hele historier i kort låtformat.
Hva de gjør for henne og hvorfor?

Kari Slaatsveen er en norsk journalist og programleder, oppvokst på Nesodden og Eidsvoll, kjent fra flere radioprogrammer i NRK

Våre favoritter om sine favoritter

• Onsdag 2. oktober
  • Hovedbiblioteket, Storsalen

Hva de gjør for henne og hvorfor?