av Benjamin Mekki Widerøe sist endret 2024-10-04T12:35:36+02:00
Fem tirsdager i oktober og november viser biblioteket kamper fra verdensmesterskapet i strategispillet League of Legends. Ta med en venn til UROM og kom og nyt verdens beste e-sportspillere i aksjon.
Tirsdag 8. oktober 16:00
Hovedbiblioteket, UROM, 2. etg

League of Legends er en form for strategispill der taktikk, reaksjonsevner og «mechanics» (det beste norske ordet for dette er nok «fingerferdighet») er nøkkelen til seier.

Nå er verdensmesterskapet i gang. Vi lader opp til finalen som foregår foran 20.000 tilskuere i O2 Arena i London 2. november!

Les vår artikkel om League of Legends.

Se sendinger på UROM:

Tirsdag 8. oktober kl 16-20 i UROM: Reprise av kampene mandag 7. oktober. Første dag med elimineringsrunder

Tirsdag 15. oktober kl 16-20 i UROM: Reprise av kampene fra søndag 13. oktober. Siste runde med elimineringer

Tirsdag 22. oktober kl 16-20 i UROM: Reprise av kvartfinaler

Tirsdag 29. oktober kl 16-20 i UROM: Reprise av semifinaler

Tirsdag 5. november kl 16-20 i UROM: Reprise av finalen!

Vi viser League of Legends World Championship på storskjerm

Les vår artikkel om League of Legends.

Se sendinger på UROM:

Tirsdag 22. oktober kl 16-20 i UROM: Reprise av kvartfinaler

Tirsdag 29. oktober kl 16-20 i UROM: Reprise av semifinaler

Tirsdag 5. november kl 16-20 i UROM: Reprise av finalen!