av Lene Olszeth sist endret 2024-07-06T10:23:20+02:00
Velkommen til språkkafé, en møteplass hvor du kan praktisere og lære norsk. Tilbudet er gratis og du trenger ikke melde deg på. Tirsdager kl. 17:00 på Ny-Krohnborg fellesbibliotek.
Tirsdag 17. september 17:00
Ny-Krohnborg fellesbibliotek

Welcome to Language Café where you can practice and learn Norwegian. It's free and you don't need to sign up.

Tuesdays at 5.pm.

Arrangeres av Løvstakken frivilligsentral i samarbeid med biblioteket.
Vi ønsker flere frivillige! Har du lyst på mer informasjon om å være frivillig på språkkafé? Kontakt Sara: sara@lovstakken.frivilligsentral.no

Språkkafé på Ny-Krohnborg fellesbibliotek

• Tirsdag 17. september
  • Ny-Krohnborg fellesbibliotek

Tuesdays at 5.pm.

Arrangeres av Løvstakken frivilligsentral i samarbeid med biblioteket.