av Lene Olszeth sist endret 2024-05-06T08:30:04+02:00
Denne dagen bygger vi insekthoteller i lag med Bergen Fellesverksted.
Torsdag 4. juli 12:00
Landås bibliotek

Hotellene bygges av ferdige trestykker som deltakerne får montere dem sammen med hammer og spiker. De velger selv ut innredningen til dem. Dessuten bruker vi boremaskin til å lage ekstra huler insekter og bier kan bo i. Aktiviteten begynner med en kort presentasjon om insekters rolle i naturen, hvorfor vi lager hoteller, og hvor det passer å henge opp dem.

Begrenset antall plasser.

Lag biehotell med Bergen Fellesverksted

Denne dagen bygger vi insekthoteller i lag med Bergen Fellesverksted.

• Torsdag 4. juli
  • Landås bibliotek