av Arild Ness sist endret 2024-02-12T18:47:30+02:00
Bli med VRANG og oppdag skyene sitt liv. Korleis høyrast det ut?
Lørdag 24. februar 14:30
Hovedbiblioteket, Auditoriet

VRANG er ein eksperimentell pianoduo beståande av Susanne og Nora. I denne konserten skal dei spele piano og elektronikk.

Musikken til VRANG har ofte eit sårbart lydlandskap der dei utforskar ulike teksturar og stemningar. Dette vil komme til uttrykk gjennom den nye musikken VRANG skal komponere og spele for dokke.
Medvirkende: Susanne Trinh og Nora Klungresæter.

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Biblioteksmusikken er ein Krapyl-konsertserie som går laurdagar i regi av nyMusikk Bergen. Desse laurdagane kan publikum få oppleva ny musikk, og i tillegg ta med ungane sine. Konsertane er ikkje såkalla barnekonsertar, men produksjonar som blir gjort tilgjengelege for både vaksne og barn, på eit klokkeslett som høver alle aldrar, og som ikkje har for høgt volum.
Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!
Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!

nyMusikk Krapyl: Biblioteksmusikken presenterer Eg ser skyene

Bli med VRANG og oppdag skyene sitt liv. Korleis høyrast det ut?

• Lørdag 24. februar
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

Medvirkende: Susanne Trinh og Nora Klungresæter.

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!
Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!