av Arild Ness sist endret 2024-02-12T18:44:47+02:00
Inga Stenøien er en gitarist og komponist, for øyeblikket bosatt i Lyon, Frankrike. Hun utforsker ytterpunktene av gitaren, hvor det energiske går hånd i hånd med det brutale. Musikkens retning dikteres av det taktile, og resultatet er ofte eksplosivt.
Lørdag 16. mars 14:30
Hovedbiblioteket, Auditoriet

«Stenøien høres ut som en klassisk utøver som spiller på vranga» - Jazz i Norge
Stenøien fullfører for øyeblikket masteren Contemporary Performance and Composition, og vil på KRAPYL spille et solosett hvor hun bruker det akustiske uttrykket til å sette gitaren i et intimt og personlig lys.

Medvirkende: Inga Stenøien

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Biblioteksmusikken er ein Krapyl-konsertserie som går laurdagar i regi av nyMusikk Bergen. Desse laurdagane kan publikum få oppleva ny musikk, og i tillegg ta med ungane sine. Konsertane er ikkje såkalla barnekonsertar, men produksjonar som blir gjort tilgjengelege for både vaksne og barn, på eit klokkeslett som høver alle aldrar, og som ikkje har for høgt volum.
Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!
Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!

nyMusikk Krapyl: Biblioteksmusikken presenterer Taktil

• Lørdag 16. mars
  • Hovedbiblioteket, Auditoriet

«Stenøien høres ut som en klassisk utøver som spiller på vranga» - Jazz i Norge

Medvirkende: Inga Stenøien

Konserten finner sted i Auditoriet på Bergen Offentlige Bibliotek og er gratis.

Musikken blir presentert rå og direkte til store og små krapyl!
Motto: Bøker, boller og Biblioteksmusikken!