Mørke og stormfulle tider på biblioteket

Nok en høst med piskende regn og ulende vindkast. Hva kan være koseligere enn å krype sammen med en god, og uhyggelig, bok? Biblioteket tipser om leseopplevelser for barn, unge og voksne, som passer for en mørk og stormfull natt..

Foto: Bergen Offentlige Bibliotek.

Bibliotekarene anbefaler

Med sans for det litt makabre?

På UROM går vi inn i den mørke tiden med en utstilling om "Året uten sommer", året som ga grobunn for klassikere innen sjangerne horror og science fiction som Frankenstein og The Vampyre. Les mer.

Skrekkbingo for barn

Tør du å være med? Plukk med deg et skrekkbingoark, les bøker og kryss av. Kanskje får du (skrekk)bingo! Arkene finnes på barneavdelingen på Hovedbiblioteket.

Barn & bøker: Halloweenspesial

Det nærmar seg Halloween, og vi har tatt ansvar for å dele våre aller beste skumle leseopplevelsar med deg og dine barn!

Skumle aktiviteter