av Ingrid Stensnes sist endret 2024-01-31T17:33:09+02:00
Har du lyst til å lære å bruke symaskin? På dette kurset lærer du det helt grunnleggende for å komme i gang. Hvordan du trer maskinen og syr enkle sømmer.
Torsdag 1. februar 17:30
Hovedbiblioteket, Bærekraftslaben

Kurset er åpent for voksne (over 15 år) eller barn i følge med en voksen. Da må den voksne ta ansvar for barnet de har med.

Tid: 17.30 - 19.30
Antall plasser: 8

PÅMELDING

Biblioteket har symaskiner og grunnleggende utstyr for å sy. Dette kan du også låne i bibliotekets åpningstid.

AVLYST. Bli kjent med symaskinen

• Torsdag 1. februar